LEGIS SSM
SERVICII IN DOMENIUL APARARII IMPOTRIVA INCENDIILOR:
1. Intocmirea Actelor de autoritate pe linia apararii impotriva incendiilor:
Actele de autoritate ale angajatorului privind apararea impotriva incendiilor emise de administratorul operatorului economic/conducatorul institutiei sunt:
2. Intocmirea fisei obiectivului;
3. Intocmirea Instructiunilor proprii conform specificului activitatii;
4. Efectuarea instructajului general si periodic la sediul beneficiarului, daca spatiul acesta corespunde cerintelor legale;
5. Asigurarea tematicilor de pregatire pe linia apararii impotriva incendiilor si a situatiilor de urgenta conform profilului societatii dumneavoastra pe categoriile de salariati;
6. Stabilirea obligatiilor si drepturilor angajatilor;
7. Informarea si instruirea angajatilor in domeniul apararii impotriva incendiilor si a situatiilor de urgent (instructajul general, periodic, salariatilor la data stabilita in grafic cnf. Legislatiei in vigoare), precum si verificarea cunostintelor;
8. Indrumarea salariatilor cu raspunderi privind completarea registrele instalatiilor de detectare/semnalizare/stingere a incendiilor;
9. Desemnarea conducatorului locului de munca si instruirea acestuia privind completarea registrului pentru evidenta permiselor de lucru cu focul;
10. Efectuarea exercitiilor de evacuare si ulterior completarea evidentei exercitiilor de evacuare a personalului;
11. Intocmirea de programe/planuri cuprinzand masuri si actiuni proprii, in urma constatarilor autoritatilor de control pentru respectarea reglementarilor in domeniu;
12. Acordare asistenta pentru intocmirea programului anual pentru situatii de urgenta si finantarea cheltuielilor pentru realizarea masurilor;
13. Efectuarea trimestriala a controlului intern de prevenire privind modul de respectare a masurilor de prevenire si stingere a incendiilor.
SERVICII IN DOMENIUL PROTECTIEI CIVILE
1. Intocmirea urmatoarelor acte de autoritate in conformitate cu prevederile Legea nr. 481/2004 privind Protectia civila, republicata in 2008 O.U.G. nr. 21/2004 privind Sistemul National de Management al Situatiilor de Urgenta, aprobata cu Legea nr. 15/2005:
2. Clasificarea unitatilor administrativ-teritoriale, institutiilor publice si operatorilor economici din punct de vedere al protectiei civile, in functie de tipurile de riscuri specifice;
3. Planul de pregatire in domeniul situatiilor de urgenta;
4. Intocmirea schemei de instiintare persoanelor si organismelor competente la producerea unei situatii de protectie civila;
5. Programul sedintelor semestriale ale comitetului pentru situatii de urgenta (celula de urgenta);
6. Pregatirea inspectorului de protective civila a conducatorilor locurilor de munca cu modul de desfasurare a instruirii salariatilor din subordine.
PLANURI DE INTERVENTIE SPECIFICE TIPURILOR DE RISCURI
(fiecare plan se negociaza in functie de natura, amploarea si specificul activitatii desfasurate pe baza de contract incheiat)